SİACOİN MİNİNG

coinpayu

   Evet arkadaşlar. Bu seferki mining uygulamamız siacoin ile ilgili. Uygulama ile siacoin kazanacağız. Kayıt linki aşağıdadır.

Kullanım gayet kolay. Sadece iki kısım sizi ilgilendirecek. Ana ekranda HOME kısmında;

Cloud session : 12 saatte bir bu kısma tıklayıp mining diyoruz.Bu kısmı unutmayın.

Cloud mining Revenue : Kazandığınız Siacoin miktarını gösterir.Altında görünen simge kazma hızını gösteriyor.Örneğin ; 0.01SC/h . 1 saatte ne kadar kazandığınızı gösteriyor.Ne kadar çok takım arkadaşınız olursa hızınız ve kazancınız da o kadar artar.

REFER and EARN : Bu kısımda referans linkiniz ve takım arkadaşlarınız var. Arkadaşlarınıza bu linki gönderip kayıt olmalarını sağlayarak kazanç sağlayabilirsiniz.

WALLET : Bu kısımda toplam kazancınızı ve çekim kısmını görebilirsiniz. Çekim yapmak için WITHDRAWAL kısmına tıklayıp Select Network diyoruz.Burada 2 seçenek geliyor. Ben üst seçeneği seçtim. Binance cüzdanımdan para yatırma kısmından SC coini bulup yatırma adresin aldım ve Siacoin network adress kısmına ekledim.Amount kısmınada çekmek istediğim miktarı girdim.Ardından WITHDRAWAL dedim. Coinim birkaç gün içinde hesabıma geçti.

Minimum ödeme 10 SC oluyor. Ancak %10 luk bir fee ücreti kesiyorlar. Bunu düşünerek çekim yapın.

PLAY GAMES : (Kupa simgesi) Burada bir tane çark çevirme oyunu var. Her 90 dakikada bir çarka tıklayıp (SPIN OF LUCK) size verdiği miktarı bir video izlettirdikten sonra hesabınıza geçiyor. Bu kısmı kaçırmayın.Zaten başka bir oyun kısmı da yok.

Ben uygulamadan çekim yaptım. Aşağıda kanıtlı olarak gösteriyorum. Yaklaşık 10.90 SC çektim. Güzel kazançlar diliyorum.

Benim takımıma katılmak ve beraber kazanmak için aşağıdaki linkten hesap açarsanız sevinirim.

İNDİRME LİNKİ

coinpayu

Yorum Gönder

0 Yorumlar

google-site-verification=hnoPpN_CEhHU6Rxuaoxa3qvggr-7bg7q-G2meFhbO5c